Drift, service og vedligehold

Vi kender alle vigtigheden af, at vores IT systemer fungere uden problemer 24/7.

 

Telpartner har opbygget en service funktion til overvågning af DAS systemer. Vi har en OMC fra Commscope, AIMOS som er i online forbindelse med vores DAS løsninger 24/7. Denne overvåger funktionen af DAS og registrere alle afvigelser og fejl. Det er også muligt at konfigurere eller ændre på opsætningen af DAS systemet.

Vi kan overvåge en mængde funktioner. 

Generel status

Fejlmeldinger

Manglende signal fra operatør udstyr tilkoblet DAS.

Temperatur

Vi 

Statistik

 

Teknisk support og hjælp

Med onlinesystemer kan vi bistå med teknisk support og foretage en professionel problemløsning og konfigurere og genstarte systemer fra vores kontor, ligesom vi selvfølgelig også koordinerer kontakten til vores dygtige samarbejdspartnere, der kan rykke hurtigt ud, såfremt det kræves.

Vedligehold​

Ønsker du online løsninger, der fungerer stabilt og længe, er løbende vedligeholdelse et vigtigt element. Med overvågning, vedligeholdelse og gennemgang af systemet kan du være på forkant med eventuelle fejl eller problemer og kan derved undgå omkostningstunge servicereparationer og fejlfindinger.

Hos Telpartner er vi godt klædt på til opgaverne og er klar til at rykke ud, når der er behov for det.

​Hvem er vi?

Telpartner har mange års erfaring med siteløsninger, RF- og mikrobølgesystemer samt indendørs DAS-løsninger

​TELPARTNER  DANMARK

Telpartner A/S

Knud Bro Allé 7A
DK-3660 Stenløse

Tlf.: +45 4735 0000
CVR-nr. : DK10116422

​Telpartner  Sverige

Telpartner AB

Isafjordsgatan 30 A
SE-164 40 Kista

​Tel: +46 8 20 78 00

Org.nummer: 556972-6663

​Kontakt os

Danmark Tlf +45 4735 0000

​E-mail: salg@telpartner.dk

Sverige Tlf.: +46 8 207 800

E-mail: salg@telpartner.se